Všetko o nákupe

Ako vytvoriť objednávku? vytvoriť objednávku na e-shope Segali zvládne každý. Akonáhle narazíte na produkt, ktorý Vám Pande do oka, kliknite na tlačidlo "Pridať do košíka ,,. Následne budete informovaní o tom, že bol tovar pridaný do košíka, kliknite na" Pokračovať do košíka ,,. Teraz vidíte obsah košíka, kliknite na "Pokračovať ,,. Vyberiete si dopravca a spôsob úhrady a kliknete na" Pokračovať ,,. Vypíšete jednoduchý formulár meno, email, adresa (Tieto informácie potrebujeme pre odoslanie objednávky). Posledný krok je rekapitulácia, kde máte prehľadný súhrn Vašej objednávky. Kliknutím na "Dokončiť objednávku ,, je vytvorenie objednávky u konca a objednávka letí na spracovanie do nášho skladu.
Môžem si objednať po telefóne? samozrejme! Našim zákazníkom sa snažíme vždy a vo všetkom vyhovieť. Radi za Vás objednávku vytvoríme. Jediné čo od Vás potrebujeme je kód alebo názov produktu, meno, email, adresu. Zavolajte na + 420 776 068 046 vo všedný deň v čase 8:00 - 22:00. (Áno sme k dispozícii do 22:00 žiadny strach).
Kedy dorazí moja zásielka? ak ste si objednali vo všedný deň pred 16:00, Vašu objednávku vyexpedujeme ešte ten istý deň! Váš balíček dorazí v priebehu 1 - 3 dní podľa vybraného dopravca. O priebehu spracovania zásielky a jej odoslaní Vás vždy informujeme prostredníctvom emailovej správy.
Aké dopravcu ponúkate? neustále hľadáme rýchlejšie a cenovo efektívnejšie spôsoby doručenia Vašich zásielok. Momentálne ponúkame dopravca Slovenská pošta, Zásielkovňa. Priamo na Vašu adresu alebo na výdajné miesta Zásielkovni 4762 výdajných miest.
Platobné metódy na segali.sk? umožňujeme tieto spôsoby platieb: online platobnou kartou prostřednitcvím bezpečnej platobnej brány GoPay podporujúce VISA Classic, VISA Electron, V Pay, MasterCard Standard, MasterCard Electronic, Maestro a ďalšie. Bezpečnosť hrá kľúčovú úlohu vo všetkom a preto je GoPay platobná brána zabezpečená podľa najvyšších bezpečnostných štandardov PCI DSS (Payment Card Industry Security Standard) HTTPS a všetky informácie sú vždy šifrované. Ďalší spôsob je bankový prevod. Je potrebné si uvedomiť, že bankový prevod môže trvať 1-2 dni a teda predĺžiť dobu expedície zásielky k Vám. Posledným spôsobom je zákazníkmi obľúbená dobierka (platba v hotovosti pri prevzatí zásielky priamo kuriérovi).
Platba online kartou zlyhala? ak sa pri platbe online kartou vyskytla chyba postupujte nasledovne: zapíšte si prosím znení hlásenej chyby alebo vytvorte snímku obrazovky a kontaktujte nás na info@segali.cz alebo online chatu, odpovieme Vám v čo najkratšom čase a problém vyriešime raz dva. Poprípade Vám zašleme platobné pokyny pre uhradenie objednávky.
Ako prebieha výmena tovaru? zistili ste že Vám zakúpený odtieň ,, červené "nesedí? Aj to sa stane, a preto umožňujeme do 14tich dní od zakúpenia výmenu tovaru napríklad za inú farebnú variantu, prípadne za iný produkt stačí nás kontaktovať na emailu info@segali.cz a výmenu dohodneme .
Ako prebieha vrátenie tovaru? ľahko a rýchlo. Na faktúre / zákupného dokladu zakrúžkujte tovar, ktorý vraciate ak ste kupovali viac kusov / druhov tovaru. napíšte, že odstupujete od kúpnej zmluvy a napíšte dátum a rovno aj Váš bankový účet na, ktorý Vám vrátime peniaze za objednávku. Akonáhle k nám zásielka dorazí budeme Vás informovať emailom. Zabalený tovar spolu s kúpnym dokladom zasielajte na adresu nášho centrálneho skladu v Olomouci Pelio s.r.o., Segali Stupkova 952/18 779 00 Olomouc.
Kedy mi budú vrátené peniaze? akonáhle obdržíme vrátený tovar, zašleme Vám e-mailom potvrdenie a peniaze Vám okamžite vrátime. Občas prevod chvíľu trvá a nedokážeme to bohužiaľ urýchliť, ale zvyčajne po uplynutí 1-3 dní máte peniaze na Vašom účte.
Nenašli ste, čo ste hľadali? Napíšte nám na online chat alebo na info@segali.cz odpovedáme rýchlo! A alebo zavolajte na náš zákaznícky servis +420 776 068 046.